Telewizja2020-11-03
27

TVN24 wyprzedziło TVP2 i TVN, rekordowy tydzień Polsatu News. „Fakty” przed „M jak miłość” w 16-49

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji była Jedynka. Z piątego na trzecie miejsce awansował TVN24, który wyprzedził TVP2 i TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 26 października do 1 listopada - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,96 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,60 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,91 mln widzów, co przełożyło się na 26,35 proc. udziału.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 1 listopada na antenie stacji obejrzało 3,50 mln widzów (21,90 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,73 mln widzów (emisja 1 listopada; 4. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 7 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 2,46 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Teleexpress” Jedynki z 2,34 mln oglądających (emisja 26 października; 8. lokata).

„Fakty” przed „M jak miłość” w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był dziennik „Fakty”, który miał 1,37 mln osób, co dało TVN 27,32 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,34 mln widzów w TVP1; 24,90 proc. udziału), a podium uzupełnia „Rolnik szuka żony” (1,31 mln w TVN; 22,87 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVN24 wyprzedziło TVP2 i TVN, rekord Polsat News

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,57 pkt. proc. do 9,02 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,35 proc. (spadek o 0,38 pkt. proc.).

Podium uzupełnia kanał TVN24, który wyprzedził TVP2 i TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,75 proc. (do góry o 1,11 pkt. proc.). Jednocześnie jest to jeden z najwyższych tygodniowych udziałów w historii nadawania stacji.

Czwarta była TVP2, której udział zmniejszył się o 0,20 pkt. proc. do 7,52 proc. Z trzeciej na piątą lokatę spadł TVN - udział stacji zmalał o 0,51 pkt. proc. do 7,32 proc.

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,87 proc. do 32,21 proc.

Szósty był kanał TVP Info, którego udział wzrósł o 0,51 pkt. proc. do 5,12 proc.

Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (3,03 proc.; + 0,45 pkt. proc.). To najwyższy tygodniowy udział stacji w historii nadawania. Kanały newsowe w zeszłym tygodniu obszernie relacjonowały pogarszającą się sytuację związaną z COVID-19, a także na bieżąco informowały o protestach (związanych głównie z orzeczeniem TK w sprawie aborcji).

TVN24 przed TVP1 w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,90 pkt. proc. do 9,54 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,18 proc. (w dół o 0,17 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,17 pkt. proc. do 6,31 proc.). Czwarty był kanał TVN24 (+ 0,92 pkt. proc. do 5,71 proc.), który awansował z szóstej lokaty. Piąte miejsce zajęła Jedynka (- 0,32 pkt. proc. do 5,16 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był Polsat (9,10 proc.; w  dół o 0,26 pkt. proc.), który wyprzedził TVN (8,72 proc.; w dół o 0,84 pkt. proc.).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(27)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas