Reklama2012-07-31
0

„Wypłyń z Nudlami na Karaiby” w promocji Knorr Nudli

Pod hasłem „Wypłyń z Nudlami na Karaiby” kończy się promocja produktów Knorr Nudle (Unilever Polska). Akcję przygotowała i zrealizowała agencja IQ Marketing we współpracy z The Digitals i PHD Media Direction.

W promocji „Wypłyń z Nudlami na Karaiby” należało kupić co najmniej jedno opakowanie Knorr Nudle, zarejestrować paragon i zagrać na Facebooku w grę-aplikację, złożoną z dwóch etapów. W pierwszym, zręcznościowym etapie, można było codziennie wygrać zegarek, odtwarzacz mp3 i aparat fotograficzny. W drugim trzeba było najciekawiej odpowiedzieć na pytanie „Jak przekonasz kapitana, żeby zabrał właśnie ciebie na Karaiby”, a do wygrania był właśnie wyjazd na Karaiby dla siebie i paczki znajomych.

Za koncepcję, kreację i realizację promocji odpowiadała agencja IQ Marketing, która przygotowała też reklamujące ją materiały POS i spot radiowy, a także samą grę-aplikację na Facebooka. Wdrożeniem tej aplikacji zajęła się agencja The Digitals, a planowaniem mediów - dom mediowy PHD Media Direction.

Autor:tw

Więcej informacji:Knorr Nudle, Knorr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas