Reklama2015-03-23
2

Wyścig gokartów reklamuje Wymarzone Konto dla Biznesu w Raiffeisen Polbank (wideo)

W drugiej odsłonie kampanii Wymarzonego Konta oferowanego przez Raiffeisen Polbank reklamowana jest wersja tego rachunku dla klientów biznesowych. Akcję przygotowały firmy GPD Agency, Bomaye, Focus Advantage, Comfitura i Starcom.

Reklama Wymarzone Konto dla Biznesu pokazuje wyścig gokartów, podczas którego jeden pojazd „łapie gumę”, po czym błyskawicznie otrzymuje pomoc techniczną - koło zostaje sprawnie wymienione. Ma to symbolizować wsparcie, które Raiffeisen Polbank zapewnia klientom promowanego rachunku. Spot informuje, że przy korzystaniu z tego konta nie płaci się za jego prowadzenie, za wypłaty z wybranych bankomatów ani za pakiet przelewów internetowych.

Wymarzone Konto zostało wprowadzone do oferty Raiffeisen Polbank na początku marca, a bohaterem reklam jest aktor Paweł Orleański, który w roli ambasadora banku zastąpił Justynę Kowalczyk. Pierwszy spot pokazywał karuzelę, która na chwilę się zatrzymuje.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały ogólne i tematyczne), radiu, internecie oraz oddziałach Raiffeisen Polbank (materiały BTL).

Koncepcję kreatywną kampanii i kreację reklam ATL-owych przygotowała GPD Agency, spoty telewizyjne (wyreżyserowane przez Łukasza Kośmickiego) wyprodukował dom produkcyjny Bomaye. Reklamy BTL-owe opracowała agencja Focus Advantage, a internetowe - Comfitura. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas