Reklama2017-12-14
0

Opus B wygrywa przetarg na obsługę Raiffeisen Polbank

Agencja Opus B w wyniku wygranego przetargu zajmie się działaniami ATL i BTL dla Raiffeisen Polbank. Poprzednio tego klienta obsługiwała GPD Agency.

Opus B będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii reklamowej banku, przygotowanie kreacji reklamowych oraz realizacje w obszarach ATL i BTL

Współpraca rozpocznie się w pierwszym kwartale 2018 roku. W trwającym od sierpnia br. przetargu brały udział cztery agencje.

- Na wybór zwycięzcy wpłynęły przede wszystkim bardzo dobre zrozumienie briefu, zaproponowana strategia i big idea oraz bardzo nowatorskie i niestandardowe w naszej kategorii rozwiązania kreatywne - mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu Raiffeisen Polbank.

Poprzednio obsługą marketera w tym zakresie zajmowała się GPD Agency, która przygotowała m.in. tegoroczną kampanię pożyczki gotówkowej DanyKesz. W ubiegłym roku zaś agencja zrealizowała akcję z udziałem blogera o pseudonimie Ekskluzywny Menel pod hasłem „Korzystaj z przyjemnością”.

Autor:jd

Więcej informacji:Raiffeisen Polbank, Opus B

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas