Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej promocji internetu w Netii. Akcję - obejmującą telewizję, radio, internet i outdoor - przygotowały firmy Brasil, Lunapark i ZenithOptimedia Group.
W nowej reklamie Netii pokazane są animowane zwierzęta - zbudowane z różnokolorowych kropek tworzących logo tej firmy - z których każde kolejne porusza się szybciej. Taki przekaz ma podkreślać, że w Netii za internet o dowolnej prędkości z routerem przez pierwsze trzy miesiące płaci się tylko złotówkę miesięcznie (szczegóły tej oferty).
>>> Netia: mamy 11,7 proc. stacjonarnego rynku internetowego i 13,3 proc. głosowego
>>> Netia obniża prognozy. Pozyska mniej klientów internetu
Kampania jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN 7, TVP3, TVN 24, Discovery, TVN Meteo, kanały z oferty Atmediów), radiu (Radio ZET, stacje z pakietu Barometr, RMF FM, RMF Maxxx, Polskie Radio Program III, Radio Złote Przeboje, Radio Eska), internet (główne portale) oraz outdoor (nośniki w Trójmieście, Poznaniu, Lublinie, Krakowie i na Śląsku). Akcję przygotowały agencja reklamowa Brasil (kreacja), studio Lunapark (produkcja) oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group (planowanie i zakup mediów).