Reklama2021-06-14
0

Wysmakowane kwestie językowe w kampanii reklamowej Przysnacki (wideo)

Marka słonych przekąsek Przysnacki (Intersnack Poland) rusza z nową kampanią reklamową, która powstała w agencji PZL.

W najnowszej odsłonie komunikacji marki nadal występują dobrze skrojone rymy, elementy folkowe, ale w miejsce animowanych bohaterów wprowadzono ludzi i beztroskie zajadania Przysnacków.

- Ruszamy w czerwcu. Będziemy obecni nie tylko w telewizji, ale także w Internecie, serwisach VOD i na YouTube - powiedział Tobiasz Jaskuła, brand manager marki Przysnacki - To też będzie pierwszy moment, kiedy szerokiej publiczności zaprezentujemy nową szatę opakowań marki Przysnacki.

Pierwsze produkty marki Przysnacki w nowej, przygotowanej przez HiBrands szacie graficznej pojawią się w sklepach jeszcze tej wiosny.

Za kreację odpowiada agencja PZL, spot wyreżyserował Kot Przybora. Za produkcję odpowiada Film Produkcja, a post produkcją zajął się Televisor i Halo. Media zaplanował i kupił Zenith.

Autor:jd

Więcej informacji:Przysnacki, kampania reklamowa, PZL

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas