Prasa2022-03-09
2

"Wysokie Obcasy" uruchamiają podcast dla rodziców, autorkami Keler i Urazińska

W środę zadebiutował nowy cykl podcastów „Wysokich Obcasów” (Agora) - „Być rodzicem". W co drugą środę autorki - Magdalena Keler oraz Agnieszka Urazińska - będą dyskutować na temat blasków i cieni macierzyństwa, ale także ojcostwa.

 

W ramach serii będą transmitowane również rozmowy z ekspertami, którzy podpowiedzą, jak zadbać o szczęście, zdrowie i bezpieczeństwo dzieci na każdym etapie ich rozwoju. - Obie mamy szczęście być mamami, wiemy jak dużo energii i zaangażowania trzeba, żeby wychowywać dziecko i jak dużo rodzi się przy tym wątpliwości. Obserwujemy też, ile emocji i zainteresowania wzbudzają teksty o dzieciach, które piszemy do „Wysokich Obcasów". Nasz podcast jest więc odpowiedzią na potrzebę rzetelnej wiedzy o rodzicielstwie, zdrowiu, emocjach dzieci i ich opiekunów - wyjaśniają Magdalena Keler i Agnieszka Urazińska (obie są dziennikarkami „WO”).  

W nowym cyklu głos zabiorą też rodzice - nie tylko mamy. - Stworzymy przyjazną przestrzeń dla ojców, matek, rodziców zastępczych, opiekunów i wszystkich, dla których dzieci są ważne – zapewniają autorki podcastu. W pierwszym odcinku cyklu Agnieszka Urazińska i Magdalena Keler rozmawiają z pedagożką Martą Szymczyk o tym, jak o obecnej sytuacji w Ukrainie rozmawiać z dziećmi i jak pomóc przetrwać im ten trudny czas.

„Być rodzicem" to kolejny – trzeci już autorski cykl podcastowy, stworzony przez redakcję „Wysokich Obcasów". Dwa pozostałe to: „Herstorie" (emisja w poniedziałki) – rozmowy Natalii Waloch i Katarzyny Wężyk, w których dziennikarki przedstawiają portrety niezwykłych kobiet oraz „Polka za granicą" (emisja w piątki), w którym Kamila Kalińczak gości mniej lub bardziej znane rodaczki, które znalazły szczęście poza granicami naszego kraju.

„Być rodzicem" to również nazwa działu w serwisie Wysokieobcasy.pl utworzonego z myślą o rodzicach, dla których w jednym miejscu redakcja zbiera wiedzę ekspertek i ekspertów z sekcji parentingowych amerykańskiego dziennika „The New York Times", niemieckiego „Die Welt", francuskiego „Le Figaro" czy hiszpańskiego „El Pais" oraz „Wysokich Obcasów".  

W czwartym kwartale 2021 roku średnie rozpowszechnianie płatne razem „Gazety Wyborczej” wyniosło 56 975 egz.  Na koniec ub.r. z jej subskrypcji cyfrowej korzystało już ponad 280 tys. użytkowników, wobec 262,2 tys. na koniec września ub.r.

Autor:jk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas