Reklama2013-10-23
0

„Wyspani mogą więcej” w kampanii materacy Hilding

Hilding Polska zaczyna realizację komunikacji marketingowej dla produkowanych przez siebie materacy opracowanej przez agencję Simplicity. Nowe hasło marki brzmi: „Wyspani mogą więcej”.

Komunikacja materacy Hilding na najbliższe dwa lata zakłada prowadzenie spójnych działań marketingowych skierowanych do pięciu głównych grup docelowych: właścicieli i sprzedawców w profesjonalnych salonach łóżek i materacy, właścicieli i sprzedawców w salonach meblowych, producentów łóżek i sof, architektów i projektantów wnętrz, a także klientów końcowych.

Celem aktywności jest zespolenie wizerunku marki Hilding ze szwedzką grupą Hilding Anders oraz zbudowanie znajomości tego brandu w rozszerzonej grupie docelowej.

Na przełomie września i października ruszyła pierwsza kampania reklamowa materacy Hilding - pod hasłem „Wyspani mogą więcej” stanowiącym nowy claim marki. Akcja obejmuje reklamy prasowe i outdoorowe, materiały POS oraz katalog produktowy.

Opracowaniem nowej koncepcji komunikacji marki Hilding oraz przygotowaniem i produkcją wszystkich materiałów zajął się kreatywny dom produkcyjny Simplicity, który zdobył to zlecenie w wyniku wygranego przetargu.

Autor:tw

Więcej informacji:Hilding, Simplicity

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas