Reklama2023-08-03
8

Marka biżuterii Yes zaczyna sprzedawać wibratory

W sierpniu marka biżuteryjna Yes wprowadza do sprzedaży limitowaną serię stymulatorów i bransoletek OH YES. Kolekcja powstałą z producentem gadżetów erotycznych Womanizer.

Koncept narodził się przy okazji prima aprilisowego żartu marki Yes w mediach społecznościowych. Prezentacja złotego wibratora w social mediach brandu miała być zabawą na 1 kwietnia, a jednocześnie przełamaniem stereotypów, które narosły wokół używania tego rodzaju gadżetów.

Yes łączy siły z Womanizerem

Reakcje internautek na tę wiadomość były jednak tak entuzjastyczne, że firma postanowiła urzeczywistnić swoją obietnicę. W sierpniu rozpoczęła współpracę z marką Womanizer - producentem stymulatorów.

- Wychodzimy z założenia, że wibrator czy stymulator to naturalny element życia zarówno singielek, jak i kobiet żyjących w parach - mówi Justyna Lach, dyrektorka marketingu marki Yes. - Tymczasem zupełnie niepotrzebnie wokół używania wibratorów narosło w Polsce bardzo wiele mitów, a jego zakupowi często towarzyszy poczucie wstydu. Chcemy to odczarować i pokazać, że zakup wibratora nie różni się niczym od zakupu kolczyków czy naszyjnika  - dodaje.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/yes-przypinki-daje-w-szyje-cena-gdzie-kupic-krytyka ##

Stymulatory sprzedawane są w zestawie z bransoletką 'Oh Yes".

- Jesteśmy zachwyceni i podekscytowani współpracą z firmą Yes i całym sercem wspieramy działania marki na rzecz praw kobiet w Polsce. Połączyliśmy siły, by zachęcać nie tylko do dyskusji, ale także do odkrywania własnej seksualności. Chcemy przełamywać społeczne tabu dotyczące kobiecej przyjemności i właśnie dlatego stworzyliśmy ekskluzywny zestaw Womanizer x Yes. Ta współpraca stanowi dla nas wspaniałą platformę do wspólnego zabrania głosu razem z Yes i zwrócenia uwagi na tak ważną sprawę -  dodaje zespół Womanizer.

Autor:jd

Więcej informacji:wibrator, Womanizer, Yes

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas