Reklama2012-04-24
2

Yes z nowym logo od Mamastudio

Firma jubilerska Yes wprowadza nową wersję logotypu. Opracowało je Mamastudio.

Nowe logo Yes z czarnymi literami na białym tle ma symbolizować innowacyjny charakter firmy, podejmującej wciąż nowe wyzwania, a także wyrażać cechy marki - emocjonalność, indywidualizm, design.

Elementy nowej identyfikacji są sukcesywnie wprowadzane do wszystkich obszarów komunikacji firmy.

W nowym znaku zrezygnowano z zielonego kwadratu. Poprzedni logotyp Yes, drugi w historii istniejącej od 30 lat firmy, obowiązywał od 1999 roku.

Nową identyfikację wizualną marki Yes opracowała agencja Mamastudio.

Autor:km

Więcej informacji:Yes, Mamastudio

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas