Reklama 2016-03-16
1

YieldRiser przejął Adexon Programmatic

Jakub Szczęsny i Paweł Treściński Jakub Szczęsny i Paweł Treściński

YieldRiser, firma zajmująca się optymalizacją przychodów z reklamy w internecie przejęła Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Na czele nowej spółki stoją Jakub Szczęsny i Paweł Treściński.

Od początku marca spółki działają pod szyldem YieldRiser. Oferują klientom kompleksową obsługę w zakresie działań on-line. Firmą kierują: Jakub Szczęsny, piastujący wcześniej w spółce stanowisko traffic director oraz Paweł Treściński, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Obaj weszli również do zarządu spółki.

Szczęsny jest odpowiedzialny za koordynowanie działań optymalizacyjnych oraz za wdrażanie i rozwój nowych technologii. Do zadań Treścińskiego należy natomiast business development,  sprzedaż oraz rozszerzanie portfolio witryn YieldRiser.

W planach spółki na najbliższe miesiące jest ekspansja zagraniczna, m.in. na rynek amerykański, kanadyjski i turecki.  - Celem YieldRiser jest zwiększanie przychodów z emisji reklam na stronach internetowych wydawców. Połączenie jego obecnych możliwości z rozwiązaniem, jakie oferował do tej pory Adexon Programmatic, da nam istotną przewagę na rynku reklamy internetowej - mówi Paweł Treściński.

YieldRiser optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie.

Obie firmy nie ujawniają wartości transakcji.

Autor: bg

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas