Reklama2016-07-07
0

„You can shake!” - program na Player.pl w tanecznej kampanii Danio Shake It (wideo)

Danone Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową jogurtu Danio Shake It, w której tancerze bawią się na dachu jednego z warszawskich wieżowców. Jednym z elementem działań promocyjnych jest nowy program taneczny na Player.pl.

Bohaterami kampanii są energiczni tancerze, którzy „shakują” na dachu jednego z warszawskich wieżowców. Kampania potrwa do końca wakacji i obejmie TVN i kanały tematyczne oraz aktywności w internecie.

W ramach akcji Danone Polska we współpracy z TVN wyprodukowali nowy program taneczny pod nazwą „You can shake!”, który dostępny jest na Player.pl.
W programie dzięki Danio najlepsze grupy taneczne z całej Polski mają okazję pokazać swój talent i wstrząsnąć szeroką publicznością.

Danone Polska przy kampaniach reklamowych współpracuje z agencjami VML Poland, Young & Rubicam, Labstore i MediaCom Warszawa.

W jednej z ostatnich kampanii marketer promował m.in. jogurty pitne Danone, a także wspierał reklamowo Danonki w związku z obchodami 25-lecia wprowadzenia ich na polski rynek.

Autor:bg

Więcej informacji:Danio, Danone

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas