Internet2019-09-17
0

Youtuberzy z kanałów Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja promują AliExpress

Platforma ecommerce AliExpress ruszyła z kampanią promocyjną z udziałem polskich youtuberów: z kanałów Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja. Za koncepcję oraz koordynację działań odpowiada LifeTube.

Zadaniem youtuberów jest zachęcenie ich widzów do założenia konta w sklepie internetowym AliExpress. Wykorzystują do tego spersonalizowane kody rabatowe (matura828, bakusiowo828, jelenie828), dzięki którym każdy nowy użytkownik otrzyma 4 dolary zniżki (przy zakupie za minimum 5 dolarów).

Kampania, która wprowadza AliExpress na polski YouTube, potrwa do końca września. Influencerzy opublikowali już pierwsze dedykowane filmy oraz posty w mediach społecznościowych.

Youtuberów zaangażowanych w kampanię subskrybuje obecnie ponad półtora miliona osób. LifeTube odpowiada za stworzenie konceptu kampanii, dobranie profesjonalnych i zasięgowych influencerów oraz koordynację realizacji świadczeń.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas