Yuri Drabent obejmie funkcję dyrektora kreatywnego agencji reklamowej Isobar Polska (należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska), zastępując Macieja Nowickiego, który przechodzi na analogiczne stanowisko w biurze sieci Isobar w Singapurze. W agencji Lubię to - linked by Isobar obowiązki Drabenta przejmie Tomasz Pastuszka.
Z agencją Lubię to Yuri Drabent był związany od pięciu lat (na początku ub.r. została ona jako część grupy Socializer przejęta przez grupę Dentsu Aegis Network Polska i rozszerzyła nazwę do Lubię to - linked by Isobar). Pełnił w niej funkcję dyrektora kreatywnego.
Teraz Yuri Drabent obejmie takie samo stanowisko w Isobar Polska. Będzie odpowiadał za zarządzanie zespołem kreatywnym, zespołem produkcyjnym oraz studiem design. - Za nami kilka bardzo udanych lat, ale nasze apetyty dopiero się zaostrzają - naszą ambicją jest systematycznie zmieniać polski świat reklamy i ustanawiać w nim nową jakość. Idą nowe czasy i z dumą mogę powiedzieć, że jako agencja jesteśmy na nie gotowi, a nasze hasło: „Ideas without limits” - jest czymś więcej, niż tylko sloganem - zapowiada Drabent.
Poprzednio funkcję dyrektora kreatywnego Isobar Polska pełnił Maciej Nowicki, który w grudniu br. obejmie stanowisko chief creative officera w biurze Isobar w Singapurze, centrum sieci w regionie Azji Południowo-Wschodniej, w którego skład wchodzą Malezja, Singapur, Wietnam, Laos, Tajlandia, Korea Południowa, Filipiny i Indonezja. - Wieloletnie doświadczenie Maćka przyda mu się w ambitnym zadaniu jakie przed nim stoi. Rynek azjatycki rozwija się dynamicznie i wierzę, że działające pod jego kierownictwem zespoły kreatywne w regionie South-East Asia stworzą wiele ciekawych projektów. Powierzenie mu takiej funkcji pokazuje również silną pozycję Polski w sieci Isobar - komentuje Monika Bierwagen, president & managing director Isobar Polska.
Z kolei w Lubię to - linked by Isobar działem kreacji będzie zarządzał creative group head Tomasz Pastuszka. W agencji pracuje od roku, wcześniej był związany z VML Poland i Legend Group.