Reklama2010-12-30
0

„Z miłości do nowości” po raz kolejny w kampanii Knorr

Na początku 2011 roku rozpocznie się druga edycja promocji „Knorr. Z miłości do nowości”. Akcję będzie wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy Lowe Activation i PHD Media Direction.

W ramach promocji „Knorr. Z miłości do nowości” od 7 stycznia do 20 marca 2011 roku będzie można oddawać głosy na swoje ulubione produkty tej marki wprowadzone na rynek w 2010 roku. Głosować będzie można na stronie knorr.pl, przy czym wcześniej należy kupić dowolny produkt Knorr i zarejestrować potwierdzający to paragon. Każda taka rejestracja stanowi jednocześnie los w loterii, w której do wygrania jest ponad 100 nagród, m.in. bony na wycieczki zagraniczne oraz sprzęt RTV i AGD.

Promocji będzie towarzyszyć kampania reklamowa obejmująca telewizję, prasę, internet oraz punkty sprzedaży (materiały POSM i ekspozycje). Akcję przygotowały agencja Lowe Activation (kreacja) oraz dom mediowy PHD Media Direction (planowanie i zakup mediów).

Autor:tw

Więcej informacji:Z miłości do nowości, Knorr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas