Reklama2019-11-18
1

„Z naturą Ci do twarzy” - Lirene promuje ekologiczne kosmetyki

Marka Lirene wprowadza na rynek nową linię naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała dla kobiet - Lirene Natura. Za przygotowanie idei, strategii oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja digital marketingu They.pl. Kampania „Z naturą Ci do twarzy” obejmuje działania prowadzone w prasie oraz digitalu i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Elementem kampanii promocyjnej jest współpraca z Fundacją Łąka, zajmującą się ukwiecaniem przestrzeni miejskich. W ramach działań za każde umieszczone na Instagramie zdjęcie oznaczone hasztagiem #lirenenatura marka Lirene przekaże złotówkę na stworzenie wyjątkowej, miejskiej Łąki Lirene. Za koncepcję konkursu odpowiada They.pl.

Agencja They.pl, obok przygotowania konceptu kreatywnego i strategii komunikacji linii kosmetyków Lirene Natura, odpowiada za prowadzenie kampanii online, w tym również realizację działań w mediach społecznościowych i influencer marketing.

Wiosną br. Lirene promowana była kampanią, w której ekspertki przekonywały, że sprawdziły te kosmetyki na własnej skórze.
Kampanię realizowała wówczas agencja VMLY&R.

Lirene Natura to linia produktów ekologicznych - kosmetyki zawierają ponad 95 proc. składników organicznych i pochodzenia naturalnego - ale również na opakowania. Kartoniki są pozbawione celofanu, tubki wykonano w 90 proc. z surowca pozyskiwanego z trzciny cukrowej, a słoiki do kremów składają się w 30 proc. ze szklanej stłuczki. Wybrane produkty z linii Lirene Natura są także certyfikowane przez Ecocert (międzynarodowe niezależne stowarzyszenie zajmujące się m.in. kontrolowaniem jakości kosmetyków naturalnych i ekologicznych).

 

Autor:bg

Więcej informacji:Lirene, Natura, They.pl

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas