Prasa2015-01-07
1

„Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele pism dziecięcych po trzech kwartałach

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów dla dzieci należała do miesięcznika „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”.

Średnia sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 52 459 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku była ona niższa o 10,95 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 50 766 egz., po spadku o 9,06 proc.

Na podium znalazł się jeszcze miesięcznik „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 49 892 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie 2013 roku.

Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 10,05 proc. do 41 953 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który awansował z miejsca piątego na czwarte.

Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (również Egmont Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca trzeciego na ósme. Sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem o 41,38 proc. do poziomu 31 305 egz.

Zobacz tabelę


We wrześniu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego tytułu „Lego Legends of Chima” wyniosła 51 396 egz. Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Mój Kucyk Pony” (41 102 egz.; do góry o 19,67 proc.). Natomiast z ósmej na trzecią lokatę awansowała „Księżniczka” (Egmont Polska; 39 247 egz.; wzrost o 27,80 proc. - największy w zestawieniu).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Monster High” - było to 44,99 proc. do poziomu 27 123 egz.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas