W kwietniu 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci należała do „Zabaw i Marzeń z Barbie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”.
Sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w kwietniu 2014 roku wyniosła 54 199 egz. i w porównaniu do kwietnia 2013 roku była niższa o 12,94 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął miesięcznik „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 52 321 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.
Na podium znalazł się jeszcze miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 49 779 egz., po spadku o 1,90 proc.
Jedynym wzrostem sprzedaży ogółem - o 14,37 proc. do 34 508 egz. - pochwalić się mogła „Księżniczka” (Egmont Polska), która awansowała z miejsca piątego na czwarte.
Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca drugiego na piąte. Sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem o 49,50 proc. do poziomu 27 665 egz.
Zobacz tabelę
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 22,24 proc.) pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej straciła tutaj „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada) - było to 42,21 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.