Biznes2023-07-03
6

Żabka wprowadzi abonamenty na posiłki

Sieć sklepów Żabka pracuje nad nową usługą - subskrypcją posiłków od śniadań, przez obiady po kolacje.

Żabka jesienią ubiegłego roku uruchomiła usługę subskrypcji kawy serwowanej w jej sklepach. W ramach „Kawonamentu” w cenie 49 zł za 30 dni klient może kupić w Żabce jedną kawą dziennie dowolnej wielkości za nieco ponad 1,6 zł. „Kawonament" reklamowała Maryla Rodowicz.

Nowe abonamenty w Żabce

Sieć uważa usługę za duży sukces i już pracuje nad rozszerzeniem zastosowanego modelu subskrypcyjnego. Pierwszy o tym napisał serwis wiadomoscihandlowe.pl.

- Oferta „Kawonamentu" wzbudziła wśród naszych klientów bardzo duże zainteresowanie, zyskując stałych odbiorców. Pozytywny odbiór tego typu rozwiązania był dla nas sygnałem, że jest duża grupa klientów, którzy chcą z tego typu ofert korzystać. Odpowiadając na ich potrzeby, pracujemy nad nowymi subskrypcjami. Jeden z pomysłów dotyczy oferty gastronomicznej zawierającej propozycje produktów z Żabki na śniadania, obiady i kolację – do wyboru - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Żabki.

Szczegóły oferty nie są jeszcze znane. Nowa usługa prawdopodobnie będzie skierowana do użytkowników aplikacji mobilnej Żappka, z której korzysta ponad 6 mln użytkowników.

Sieć Żabka liczy w Polsce ponad 9 tysięcy placówek. Jak powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Adam Manikowski, wiceprezes i dyrektor generalny Żabka Polska, Żabka numer 10000 może zostać otwarta już październiku tego roku.

Autor:jd

Więcej informacji:Żabka, Żappka, Kawonament

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas