Reklama2023-04-14
3

Żabka rozszerza współpracę z Lotto. Kolektury w większości sklepów

Żabka poszerza współpracę z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki Lotto, dzięki czemu staje się partnerem z największą liczbą kolektur w Polsce. Na mocy umowy sieciowej, usługi Lotto stają się dostępne w ponad 81 proc. sklepów Żabka zlokalizowanych na terenie całego kraju. Projektowi towarzyszy ogólnopolska kampania marketingowa – w mediach pojawiły się spoty, w sklepach Żabka plakaty, a użytkownicy aplikacji Żappka otrzymali dedykowane wiadomości. 

Dzięki rozszerzeniu współpracy od 29 marca br. liczba kolektur Lotto w sklepach Żabka wzrosła do ponad 7600. Sieć współpracuje z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki Lotto, nieprzerwanie od 2005 r. Klienci sieci, korzystając z oferty Lotto w Żabce, mają możliwość wyboru oferty gier liczbowych i loterii pieniężnych Totalizatora Sportowego, w tym gier takich jak Lotto, Mini Lotto, Multi Multi, Eurojackpot, Ekstra Pensja czy bardzo popularne Zdrapki.

– Realizowany wspólnie projekt, oparty o integrację systemu kasowego Żabka Polska oraz loteryjnego, pozwolił rozwinąć współpracę z Partnerem Sieciowym na największą dotychczas skalę w całej historii Totalizatora Sportowego. Wprowadzony model współpracy to nowatorskie rozwiązanie loteryjne zastosowane po raz pierwszy na świecie – mówi Krzysztof Maziakowski, dyrektor departamentu sieci sprzedaży Totalizatora Sportowego.

Współpraca Żabki z Totalizatorem Sportowym w przyszłości umożliwi również wprowadzenie szeregu nowych rozwiązań loteryjnych oraz dodatkowych obszarów współpracy, takich jak loterie promocyjne, cross-selling i inne akcje promocyjne skierowane do klientów.

 

Wspólna kampania reklamowa

Dynamiczny rozwój sieci kolektur Lotto w sklepach Żabka wspiera czterotygodniowa kampania w mediach ogólnopolskich, realizowana wspólnie przez Żabkę i Totalizator Sportowy. W stacjach radiowych i telewizyjnych oraz social mediach będzie można usłyszeć i zobaczyć spoty reklamowe, w sklepach Żabka pojawią plakaty, a w aplikacji mobilnej Żappka zostaną wyświetlone specjalne powiadomienia na ten temat.

Kampanię przygotowały agencja Ogilvy, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Spark Foundry oraz dom mediowy Sigma Bis.

Żabka liczy w Polsce ponad 9 tysięcy placówek.

Autor:jd

Więcej informacji:Lotto, Żabka, Totalizator Sportowy

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas