Reklama2021-08-02
0

Żabka testuje mobilne sklepy

Mobilna Żabka to nowy koncept sklepów testowanych przez sieć Żabka. Klienci będą mogli zrobić w nich szybkie zakupy na targach, koncertach, wydarzeniach sportowych i kulturalnych. Pierwsza mobilna Żabka pojawi się w strefie gastronomicznej Wrocław Tattoo Konwent.

W mobilnych Żabkach będzie można kupić ciepłe przekąski, jak np. hot dogi i burgery, pożywne kanapki, zdrowe sałatki oraz ciepłe i zimne napoje, w tym gorącą, świeżo mieloną kawę, płynne przekąski Foodini i Wycisk. Pierwsza mobilna Żabka pojawiła się w strefie gastronomicznej Wrocław Tattoo Konwent. Wydarzenie odbywało się na Stadionie Wrocławskim od 31 lipca do 1 sierpnia br. 

Testy Mobilnej Żabki

Dzięki zastosowaniu mobilnych, zmiennych, łatwo adaptowalnych elementów wyposażenia, asortyment w mobilnych Żabkach podczas kolejnych eventów będzie dobierany indywidualnie, na podstawie profilu wydarzenia oraz profilu klienta. Po zakończeniu Wrocław Tattoo Konwent mobilna Żabka będzie testowana na kolejnych wydarzeniach w całej Polsce.

W przyszłości mobilne Żabki mogą pojawić się także w okolicach szkół i uczelni, a w sezonie urlopowym w miejscowościach letniskowych.

- Sklepy Żabka są obecne zarówno w dużych aglomeracjach, jak i małych miejscowościach. Staramy się być jak najbliżej naszych klientów, dlatego tworzymy nowe rozwiązania, umożliwiające im skorzystanie z naszej oferty także w miejscach, w których spędzają oni wolny czas. Nowy koncept jest mobilny, a to oznacza, że stoisko jest montowane na czas eventu i demontowane po jego zakończeniu, by mogło funkcjonować na kolejnych wydarzeniach - mówi Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Żabka to sieć sklepów typu convenience, licząca ponad 7300 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas