Reklama2011-09-06
1

Zadowolenie z likwidacji szkód w kampanii Link4 (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Link4. Akcję przygotowały firmy Gruppa66 Ogilvy, Redworks i Starcom.

Nowa reklama Link4 podkreśla, że firma ta jest najchętniej polecanym ubezpieczycielem komunikacyjnym w zakresie likwidacji szkód. W spocie pokazywani są klienci innych ubezpieczycieli, którzy godzą się na likwidację szkód nie do końca spełniającą ich wymagania. Niepełną satysfakcję tych osób symbolizują widoczne braki w ich samochodach.


Kampania - zachęcająca do przeniesienia OC i AC do Link4 - obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowy spot w największych stacjach) oraz internet (popularne portale, sieci afiliacyjne, Google). Akcję przygotowały agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy (kreacja), firma Redworks (produkcja spotu, który wyreżyserował Paweł Borowski) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

Autor:tw

Więcej informacji:Link4

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas