Reklama2018-05-25
6

Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski troszczą się o czyste powietrze Krakowa (wideo)

Rozpoczęta właśnie kampania społeczna #NieDuś informuje mieszkańców Krakowa o nowym przepisie prawnym, który zakazuje palenia węglem i drewnem od 1 września 2019. Organizatorem kampanii jest Wydział Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa. Za ideę kreatywną odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów.

W ramach kampanii na ulicach Krakowa pojawiły się zadymione, szaro-żółte billboardy i citylighty, na których widnieje ostrzeżenie w postaci żółtej kartki pokazanej tym mieszkańcom Krakowa, którzy ciągle jeszcze nie wymienili swoich pieców na proekologiczne. Żółta kartka w kampanii #NieDuś informuje o nowym przepisie całkowicie zakazującym palenia drewnem i węglem, który zacznie obowiązywać od 1 września 2019 roku, ostrzega przed dotkliwymi karami finansowymi za jego nieprzestrzeganie i zachęca do wymiany pieca na proekologiczny.

Kampania prowadzona jest na terenie całego miasta na 100 billboardach, 150 citylightach oraz ponad 600 plakatach. Oprócz formatów outdoorowych, kampania obejmuje także lokalną prasę, komunikację miejską oraz media społecznościowe.

Kampanię #NieDuś wsparli swoim udziałem m.in. Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski, którzy w spotach video wyrażają troskę o stan powierza w Krakowie i zwracają się bezpośrednio do mieszkańców miasta, którzy do tej pory nie dokonali wymiany pieca na proekologiczny, pokazując im żółtą kartkę i jednocześnie przestrzegając, że jest to już ostatnie ostrzeżenie.

Do udziału w kampanii zostali także zaproszeni krakowscy blogerzy, vlogerzy i działacze społeczni, którzy w swoich kanałach społecznościowych publikują zdjęcia z żółtą kartką, oznaczając je hasztagiem „NieDuś”.

Ideę kreatywną kampanii oraz wszystkie kreacje przygotowała agencja reklamowa Dziadek do orzechów.

Autor:bg

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas