W październiku ub.r. Citeam.pl po raz pierwszy przekroczył poziom 2 mln użytkowników. Natomiast spadki odwiedzalności zanotowały Groupon.pl, Fastdeal.pl i Mydeal.pl.
Dane z Megapanelu PBI/Gemius pokazują, że w październiku ub.r. zdecydowanie najpopularniejszym serwisem zakupów grupowych w Polsce pozostał Groupon.pl, przy czym w porównaniu z wrześniem stracił prawie 200 tys. użytkowników. Za to należący do Grupy Allegro Citeam.pl po wrześniowym spadku zanotował duży wzrost, w efekcie którego po raz pierwszy miał w miesiącu ponad 2 mln real users. Trzeci z głównych graczy - Gruper.pl - zyskał w skali miesiąca ok. 120 tys. użytkowników.
Zobacz tabelę
Spośród pozostałych serwisów największy spadek odwiedzalności zanotował Fastdeal.pl, który stracił ok. 350 tys. real users, a więc ponad połowę swojego wrześniowego zasięgu. Mydeal.pl miał ponad 200 tys. użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej, a Okazik.pl - ok. 100 tys. mniej.
Wśród najpopularniejszych porównywarek ofert zakupów grupowych spory spadek odwiedzalności w skali miesiąca zanotowała Godealla.pl, a nieznaczny wzrost - Snuper.pl.