Internet2011-02-02
5

Zakupy grupowe w Polsce: ceny i zniżki najważniejsze, restauracje najatrakcyjniejsze

Polscy internauci w serwisach zakupów grupowych najchętniej skorzystaliby ze zniżek na posiłki w restauracjach. Właśnie wysokość udzielanych rabatów jest najważniejsza na tych stronach.

Wśród polskich internautów znających któryś z serwisów zakupów grupowych ponad połowa nie kupiła jeszcze na takiej stronie żadnej usługi. Co piąty skorzystał za to z oferty na Groupon.pl (dawniej CityDeal.pl).




Dla polskich internautów zdecydowanie najważniejsza w serwisach social shoppingowych jest wysokość udzielanych zniżek. Rodzaj usługi i położenie lokalu, w którym jest oferowana, mają o wiele mniejsze znaczenie.


Ponad połowa internautów w serwisach zakupów grupowych najchętniej skorzystałaby z oferty restauracji.


Wśród użytkowników tych witryn co trzeci kupił do tej pory dwa-trzy bony, co czwarty – jeden, a co piąty – cztery-pięć.


Większość polskich internautów korzystających z serwisów social shoppingowych zagląda na nie rzadziej niż raz w tygodniu.


Sondaż zrealizowała firma Polskie Badania Internetu (PBI) na grupie 252 internautów w wieku 18-54 lata, którzy znają przynajmniej jeden serwis zakupów grupowych. Natomiast 98 osób wśród nich dokonało już na takiej stronie zakupu. Pytania zadano w ramach badania Omnibus Online w grudniu ub.r. Odpowiedzi nie zawsze sumują się do 100 proc., ponieważ respondenci mogli wskazać więcej niż jedną.

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas