Internet2018-09-13
1

Zalando świętuje kampanią swoje dziesiąte urodziny

Z okazji 10-lecia istnienia na rynku, sklep internetowy Zalando przygotował specjalną kampanię promocyjną, we współpracy z kilkoma markami modowymi z segmentu premium.

Na potrzeby urodzinowej kampanii przygotowano serię spotów reklamowych, w którym aktorzy pozują na surowym, białym tle. W reklamach pojawia się informacja o specjalnych, limitowanych kolekcjach przygotowanych na jubileusz sklepu.

Na przestrzeni najbliższych tygodni, w sklepie pojawią się specjalne, limitowane  serie marek Calvin Klein Jeans, Puma i Mango (których produkty pojawią się w spotach telewizyjnych) oraz Mac Cosmetics, Vans i J. Crew (zobaczymy je w kampanii digitalowej).

W pierwszym z serii spotów występuje rodzeństwo modeli - Kaia i Presley Gerber.

W kolejnych odsłonach zobaczymy reklamy Pumy, przedstawiające limitowaną edycję sneakersów Muse Satin, a także sportową damską kolekcję limitowaną której twarzą będzie Cara Delevingne. Spoty wspierać będzie kampania w digitalu.

Dodatkowo z okazji rocznicy powstania platformy, ponad 100 marek zaprezentuje swoje limitowane i ekskluzywne propozycje stylizacji, oddających styl Zalando.

Zalando założyli w Berlinie Robert Gentz i David Schneider. Platforma zatrudnia obecnie 15 tys. pracowników, z których 6 tys. pracuje w berlińskiej siedzibie. 

Autor:jd

Więcej informacji:Zalando

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas