Reklama2022-01-25
3

Żaneta Sharma szefową marketingu Mokka

Żaneta Sharma Żaneta Sharma

Do fintechu Mokka dołączyła Żaneta Sharma, obejmując stanowisko dyrektora marketingu na region CEE (Europy Środkowo-Wschodniej).

Do zadań Sharamy należeć będzie między innymi tworzenie strategii marketingowej, zarządzanie marką oraz prowadzenie działań komunikacyjnych w kanałach B2B i B2C. W codziennej pracy będzie budować świadomość marki Mokka wspierającej sklepy stacjonarne oraz e-commerce w dostosowywaniu się do zmieniających się trendów w handlu detalicznym.

Żaneta Sharma ostatnio w Worldline

Żaneta Sharma ostatnio była związana z Worldline, gdzie odpowiadała za całokształt działań marketingowych w Polsce oraz CEE. Wcześniej jako marketing manager w EVO Payments International z powodzeniem wprowadziła na rynek polski i czeski dwie nowe marki płatności elektronicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK, czy Inteligo Financial Services. Jest specjalistką z zakresu marketingu i komunikacji usług finansowych.

Żaneta Sharma jest absolwentką stosunków międzynarodowych oraz politologii na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie.

Mokka to marka, pod którą działa w Polsce fintech Revo Technologies – dostawca usług finansowania sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Autor:jd

Więcej informacji:Żaneta Sharma, Mokka

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas