PR2016-01-13
0

Żarówka PR i Marketing zmienia nazwę na Lightscape

Po siedmiu latach działania agencja public relations Żarówka PR i Marketing zmienia nazwę na Lightscape. Wprowadza też poszerzoną ofertę i nową strategię.

Nowa nazwa i identyfikacja wizualna są zwieńczeniem zmian, które zachodziły w firmie od kilku lat. Agencja ma swój oddział w Warszawie i w Łodzi, jednak realizuje projekty dla klientów z całej Polski, a także w ramach kontraktów zagranicznych. Świadczy usługi z zakresu PR, wdrażania strategii marketingowych, obecności w mediach społecznościowych, prowadzi szkolenia menedżerskie i realizuje produkcje filmowe. Wykonuje także sesje zdjęciowe i kreacje graficzne. Eventy organizuje kompleksowo.

- Z sukcesami realizujemy ogólnopolskie kampanie marketingowe i społeczne, projekty z zakresu wideomarketingu czy digital i social media. Działamy według własnego pomysłu, nie w ramach utartych schematów - opisuje Joanna Berlińska, CEO agencji Lightscape.

Nazwa Lightscape oznacza krajobraz z horyzontem bez granic (konotacja z ang. landscape), szerokie postrzeganie powierzonych zadań, ale także „przylądek świateł” (z ang. lights cape), gdzie indywidualne podejście, kreatywne - niestandardowe pomysły oraz autorskie rozwiązania to podstawa dobrej komunikacji.

Wśród klientów agencji są m.in. Expander Advisors, GFT Poland, Związek Firm Doradztwa Finansowego, Idea Bank i Getin Leasing Bank.

Autor:bg

Więcej informacji:Żarówka PR, rebranding, Lightscape

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas