Reklama 2017-11-28
0

Zawodniczki Legends Football League w kampanii Black Energy Drink

W połowie grudnia tego roku ruszy kampania reklamowa marki Black Energy Drink (FoodCare Group), w której wystąpią zawodniczki Legends Football League. Przygotowały ją Red8Digital, A12Team, Zenith oraz dział marketingu FoodCare.

Działania w ramach kampanii potrwają od drugiej połowy grudnia do końca lutego przyszłego roku i obejmą telewizję, radio, prasę, outdoor (nośniki citylight, billboardy) i internet, w tym social media.

Dodatkowo, firma zajmie się aktywacją działań sprzedażowych, które wspierać będą materiały POS  z wizerunkiem gwiazd LFL. W telewizji emitowane będą 15-sekundowe spot orz klipy sponsoringowe. Kampanii towarzyszyć będzie limitowana edycja Black Energy LFL All-Star Tour 2018 r., na którym znajdą się zdjęcia gwiazd LFL.

Od początku grudnia prowadzony będzie konkurs dla konsumentów, w ramach którego do zdobycia będzie 6 podwójnych wyjazdów do USA ze możliwością zwiedzenia Miami, Nowego Jorku, Las Vegas czy Los Angeles, a także 120 biletów na mecze LFL.

Legends Football League to kobieca liga futbolowa, szczególnie popularna w USA. W przyszłym roku zawodniczki przyjadą do Polski, gdzie rozegrają spotkania w Gdańsku, Łodzi oraz Krakowie.

Za kreacje spotów telewizyjnych, digitalu i aktywacji konkursowej odpowiada agencja Red8Digital. Za koncepcję sesji zdjęciowej odpowiada dyrekcja marketingu FoodCare, wyprodukowała ją A12Team. Zdjęcia wykonał Marcin Biedroń. Materiały graficzne i projekt puszki powstały we współpracy agencji Red8Digital oraz działu marketingu FoodCare. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Logotyp Black Energy LFL All-Star Tour stworzył Paweł Chwedczuk ze studia ProPolska.

Autor: jd

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas