Reklama2012-04-16
7

Zbigniew Badziak będzie dyrektorem generalnym Aldentro

Zbigniew Badziak, były dyrektor Biura Reklamy i Handlu TVP, zostanie od lipca br. dyrektorem generalnym firmy Aldentro zajmującej się product placement i sponsoringiem. Ma w niej także objąć udziały.

Stanowisko dyrektora generalnego to nowa funkcja w działającej od 2007 roku spółce. - Będę odpowiadać za zarządzanie całą firmą - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Zbigniew Badziak. Właścicielem i prezesem Aldentro jest Andrzej Muszyński. Dotąd on odpowiadał za zarządzenie spółką, ale teraz ma na to mniej czasu, bo w połowie ub.r. został także prezesem ATM Grupy (więcej na ten temat).

Poza  objęciem funkcji dyrektora generalnego, Badziak ma zostać także udziałowcem Aldentro. - Już to uzgodniliśmy z Andrzejem Muszyńskim - mówi Badziak. Nie ujawnia jednak, jak dużą część udziałów obejmie. - Są różne warianty. Wielkość mojego udziału będzie zależeć od skali planowanej rozbudowy struktury firmy - wyjaśnia. Spółka ma bowiem wkrótce zwiększyć zespół, zatrudni m.in. nowych handlowców.

Zbigniew Badziak od 2004 roku do końca grudnia br. był dyrektorem Biura Reklamy i Handlu TVP (dowiedz się więcej). W Telewizji Polskiej pracował od 1994 roku. W Biurze Reklamy przeszedł pełną ścieżkę kariery, najpierw był asystentem handlowca, potem handlowcem, następnie kierownikiem zespołu handlowego, a zanim został szefem jednostki był zastępca jej dyrektora ds. handlowych. Obecnie prowadzi własną działalność doradczo-konsultingową.

Aldentro pośredniczy między producentami a reklamodawcami w zakresie kreowania rozwiązań typu product placement i sponsoringu. Jak informuje Badziak, spółka współpracuje z wszystkimi producentami i stacjami telewizyjnymi, a jej oferta obejmuje zarówno seriale, filmy kinowe i telewizyjne, jak i programy rozrywkowe czy śniadaniowe.

Autor:Patryk Pallus

Więcej informacji:Zbigniew Badziak, Aldentro

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas