Biznes2019-08-08
4

Zdjęcie pasażerki na zepsutym siedzeniu w samolocie EasyJet hitem internetu. Ostra reakcja przewoźnika

Jeden z pasażerów linii lotniczych EasyJet wstawił do internetu zdjęcie, na którym widać pasażerkę siedzącą na fotelu bez oparcia. Przewoźnik zażądał usunięcia z sieci kłopotliwej dla własnego wizerunku fotografii.

6 sierpnia na Twitterze jeden z pasażerów EasyJet opublikował z konta swojego partnera nietypowe zdjęcie. Jedna z podróżujących kobiet musiała siedzieć na fotelu, w którym nie było oparcia. Samolot leciał z Luton do Genewy.

Kobieta szybko została przesadzona na sprawny fotel, za to fotografia szybko zdobyła popularność  w sieci - post miał w dobę prawie 20 tys. udostępnień.

Na Twitterze EasyJet wdał się w dyskusję z mężczyzną, który wstawił zdjęcie. Przedstawiciele linii za pośrednictwem mediów społecznościowych wezwały użytkownika  do usunięcia zdjęcia i kontaktu w wiadomości prywatnej.

Afera przybierała na sile, bo taka ostra reakcja spotkała z niezadowoleniem internautów, którzy zaczęli masowo powielać kłopotliwe zdjęcie w dyskusji między marką a użytkownikiem, a także kierowali złośliwe uwagi w stronę  EasyJet. Ostatecznie przewoźnik przeprosił i przyznał się do tego, że samolot był istotnie wybrakowany, ponieważ niektóre siedzenia nie miały oparć.

Autor:jd

Więcej informacji:EasyJet, linie lotnicze, Twitter

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas