Reklama2019-03-06
3

„Drapieżnicy kochają Zdrapki” w reklamach Lotto. Totalizator Sportowy postawił na Havas Warsaw

Totalizator Sportowy rozpoczął kampanię reklamującą Zdrapki Lotto. Akcję, realizowaną pod hasłem „Drapieżnicy kochają Zdrapki”, przygotowały firmy Havas Warsaw i Starcom.

Kampania jest oparta na spocie pokazującym kobietę (gra ją aktorka Helena Ganjalyan), która uwielbia grać w Zdrapki Lotto. Spot zabawnie nawiązuje do stylistyki filmów przyrodniczych.

Reklamy podkreślają, że w Zdrapkach Lotto średnio co czwarta oznacza wygraną, a do zdobycia jest nawet milion zł.

Akcja jest związana z obchodzoną w tym roku 20. rocznicą wprowadzenia Zdrapek na polski rynek. Na potrzeby jubileuszu przygotowano okolicznościowe logo, obecne m.in. na produktach Lotto.

 

Działania reklamowe obejmują telewizję (30- i 15-sekundowy spot w kilkudziesięciu stacjach), radio (spoty w ponad stu rozgłośniach), internet (największe portale, TVP.pl, Ipla, Facebook, Instagram), prasę, kina (kilkadziesiąt kin Cinema City), outdoor (kilkaset różnych nośników, m.in. CLP na przystankach komunikacji miejskiej, w 8 głównych aglomeracjach) oraz punkty sprzedaży Lotto (plakaty, wobblery, etui na losy i standy).

Kreacją reklam zajęła się, w efekcie wygranego przetargu, agencja Havas Warsaw, a spot wyreżyserował Piotr Kumik. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Lotto, Zdrapka, Totalizator Sportowy

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas