Reklama2022-10-28
0

Zenith bez przetargu zdobywa budżet mediowy marki Miya

Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, nawiązuje współpracę z polską marką kosmetyczną Miya. Decyzja została podjęta bez przetargu.

W zakres obowiązków agencji wchodzi strategiczne planowanie i zakup mediów.

- We współpracy stawiamy na doświadczenie w branży beauty, profesjonalizm i elastyczność. Ale szczególną uwagę poświęcamy ludziom, z którymi nawiązujemy biznesowe relacje. Partnerstwo, uważności i indywidualne podejście szyte na miarę aktualnych i szybko zmieniających się wraz z rynkiem potrzeb jest niezwykle istotne. Szukanie niestandardowych rozwiązań, ciekawość i myślenie out of the box, przekonało nas i dało poczucie, że zespół, z którym rozpoczynamy projekt podziela te same wartości - mówi Leszek Kłosiński, Miya Cosmetics CEO/president of the board.

Pierwsza wspólna kampania ruszyła już na początku października, działania promocyjne prowadzone są głównie w kanale online.

Autor:jd

Więcej informacji:Zenith, Miya, Publicis Groupe

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas