Firma Lotte Wedel rozstrzygnęła trwający od końca lipca br. przetarg na obsługę mediową, wybierając jako zwycięzcę agencję mediową Zenith (Publicis Media). Oznacza to koniec trwającej pięć lat współpracy z OMD.
Współpraca z nową agencją rozpocznie się od stycznia 2019 roku. Zenith będzie odpowiadał za wsparcie strategiczne oraz projektowanie, wdrożenie i kompleksową realizację zaproponowanej strategii oraz dobór i wykorzystanie narzędzi i technologii w sposób, który zapewni realny wpływ na wzrost wartości marki i biznesu klienta.
- O wyborze oferty Zenith zdecydowały przede wszystkim zrozumienie biznesu Lotte Wedel i wyzwań jakie przed nami stoją w krótko- i długookresowej perspektywie, jakość rekomendacji strategicznej wraz z zaproponowanymi rozwiązaniami w odniesieniu do specyfiki rynku, naszych konsumentów i marek oraz powiązanie proponowanych rozwiązań z efektywnością sprzedaży - powiedziała Elżbieta Kulawik, media & marketing services lead w Lotte Wedel.
Do udziału w przetargu zaproszono łącznie cztery agencje, obok Zenith były to: The & Partnership, Value Media (GroupOne) i OMD. Ta ostatnia agencja broniła obsługi Wedla, dla którego pracowała od 2014 roku.
Proces przetargowy był audytowany przez Media Strategy.