Reklama 2018-12-05
0

Zenith wygrał przetarg na globalną obsługę mediową Lactalis

Firma mleczarska Lactalis rozstrzygnęła przetarg dotyczący jej globalnej obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów. Budżet ponownie powierzyła domowi mediowemu Zenith (Publicis Media).

Zenith, tak jak dotychczas będzie obsługiwać mediowo kampanie Lactalisu w regionie EMEA, Azji i Pacyfiku oraz w Ameryce Łacińskiej. Zajmie się też planowaniem i zakupem mediów na 11 nowych rynkach, w tym m.in. w Kanadzie, Austrii, Kolumbii, Danii, Finlandii, Norwegii, Hiszpanii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i w USA.

Firma nie podaje, na jak długo zawarła umowę. Nie ujawnia też liczby i nazw pozostałych agencji biorących udział w przetargu.

Lactalis jest właścicielem takich marek, jak President, Galbani, Ambassador, Pride.

W Polsce obsługą mediową Lactalisu zajmuje się Zenith.

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas