Reklama2013-06-03
2

ZenithOptimedia Group z budżetem mediowy Santander Consumer Banku

Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę Santander Consumer Banku w zakresie planowania i zakupu mediów. O zlecenie starały się jeszcze cztery inne domy mediowe.

ZenithOptimedia Group będzie nie tylko planować i kupować media na potrzeby działań reklamowych Santander Consumer Banku, lecz również przygotowywać analizy rynkowe i monitorować działania reklamowe konkurencji. Za obsługę banku będzie odpowiadał zespół Optimedia.

- Jakość rozwiązań zaprezentowanych w trakcie przetargu przez zespół ZenithOptimedia oraz analityczne podejście i filozofia pracy oparta na uzyskiwaniu wysokiego zwrotu z inwestycji w media, były jednymi z kluczowych czynników, które wpłynęły na nasz wybór - argumentuje Wojciech Pysiewicz, dyrektor departamentu marketingu i reklamy w Santander Consumer Banku.

Firmy nie informują, na jak długo podpisały umowę ani które inne domy mediowe brały udział w tym przetargu (koordynowanym przez firmę doradczą Stars).

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas