Reklama 2013-09-10
0

ZenithOptimedia Group zaczyna reklamować Huawei

Przetarg na planowanie i zakup mediów dla Huawei w Polsce wygrał dom mediowy ZenithOptimedia Group. Pierwszą realizowaną przez niego akcją jest kampania telefonu Huawei Ascend P6.

ZenithOptimedia Group będzie zajmować się dla Huawei na polskim rynku nie tylko planowaniem i zakupem wszelkiego typu mediów, lecz także przygotowywaniem reklam internetowych. Firmy nie informują, na jak długo podpisały umowę ani które inne domy mediowe brały udział w przetargu wygranym przez ZOG.

W pierwszej kampanii Huawei przygotowanej przez ZenithOptimedia Group reklamowany jest smartfon Huawei Ascend P6, wprowadzony na rynek w wakacje (przeczytaj o nim więcej). Reklamy podkreślają, że telefon ten jest bardzo cienki i posiada 8-megapikselowy aparat fotograficzny.

Akcja jest prowadzona w internecie (m.in. w portalach horyzontalnych i serwisach społecznościowych) oraz na outdoorze (nośniki w 8 największych miastach). ZenithOptimedia Group odpowiada zarówno za planowanie i zakup mediów, jak i kreację na potrzeby tej kampanii.

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas