Reklama2013-02-21
1

ZenithOptimedia z budżetem mediowym firmy Kayak

Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał przetarg na obsługę w Europie budżetu mediowego firmy Kayak. Współpraca obejmuje też polski rynek.

Od początku marca ZenithOptimedia będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów na potrzeby działań reklamowych firmy Kayak na wszystkich rynkach europejskich, na których ona działa, m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Polsce.

ZenithOptimedia zdobył to zlecenie w przetargu, w którym brały jeszcze udział 4 domy mediowe. Informacje, jakie to domy i na jak długo Kayak podpisał umowę z ZenithOptimedia, nie zostały ujawnione.

Kayak oferuje serwis i aplikacje mobilne umożliwiające łatwe porównywanie ofert turystycznych. Firma powstała w USA, a w Polsce działa od jesieni ub.r.

Autor:tw

Więcej informacji:ZenithOptimedia, Kayak

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas