Reklama2014-05-23
0

Zjeść i mieć ciastko - Allianz reklamuje oszczędzanie na emeryturę (wideo)

Shutterstock.comShutterstock.com

Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa rozwiązań oszczędzania na zabezpieczenie emerytalne oferowanych przez Allianz Polska. Akcję przygotowały firmy Grey Worldwide Warszawa i MediaCom Warszawa.

Reklama Allianz Polska rozgrywa się w kawiarni, w której dwoje młodych osób, obserwując podobną parę w podeszłym wieku, zastanawia się, czy w przyszłości ich również będzie stać na przyjemności. Lektor przekonuje, że oferta firmy pozwala mieć ciastko i zjeść ciastko w kontekście zabezpieczenia emerytalnego, ponieważ daje konkretne korzyści już w momencie inwestycji, a jednocześnie umożliwia zgromadzenie funduszy na przyszłość.

- Z badań wynika, że Polacy zdają sobie sprawę z konieczności oszczędzania, ale jednocześnie obawiają się związanych z tym wyrzeczeń. Jednocześnie temat przyszłości finansowej jest obecnie chętnie dyskutowany. Chcemy wykorzystać ten moment i przedstawić potencjalnym klientom Allianz jako doświadczonego i solidnego partnera, oferującego fachowe doradztwo i rozwiązania pozwalające zabezpieczyć swoją przyszłość finansową - mówi Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.

Akcja reklamowa od 23 maja jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (serwisy wideo: YouTube, Ipla i Player, portale, wyszukiwarki).

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas