Reklama2021-09-30
0

Złośliwa sąsiadka w reklamie dostawy do punktów odbioru GLS

„Zapunktuj z GLS” to hasło nowej kampanii operatora logistycznego, promujące usługę punktów odbioru paczek.

GLS Poland w najnowszej kampanii promuje sieć ponad 14 000 punktów w Polsce, Niemczech, Austrii, Belgii i Danii, a także dodatkowe bonusy, które oferuje odbiorcom paczek między innymi 6 dni na odbiór.

Sąsiadki w kampanii GLS

Osią kampanii jest humorystyczny spot reklamowy, wokół którego budowana jest świadomość marki i promowanej usługi. Jego głównymi bohaterkami są sąsiadki, z których jedna ciągle się gdzieś spieszy.

- Pracując nad koncepcją, w zasadzie od początku zakładaliśmy, że będzie ona miała nieco humorystyczny charakter. W końcu nauka przez zabawę to patent, który sprawdza się nie tylko wśród najmłodszych odbiorców - wyjaśnia Kamilla Wierzchucka, strategy & concept director w agencji Heynow, która odpowiada za koncepcję oraz całościową realizację kampanii dla GLS Poland.

Kampania „Zapunktuj z GLS” jest realizowana dwutorowo z dedykowanym przekazem do sklepów internetowych oraz do odbiorców paczek. Działania obejmują szereg kanałów online, między innymi platformy VOD, YouTube, Facebook, Instagram oraz mailingi.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas