Trzy pierwsze wydania nadawanego w sobotnie wieczory na antenieJedynki muzycznego show "Złota sobota" przyciągnęły przed ekranytelewizorów średnio 2,4 mln osób - wynika z danych TNS OBOPprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Udziały TVP 1 w czasie emisji programu, którego gwiazdą jestNatasza Urbańska, ukształtowały się na poziomie 23,97 proc. wgrupie widzów powyżej 4. roku życia. Słabiej program sobie radziłnatomiast wśród osób w wieku od 16 do 49 lat, gdzie udziaływyniosły tylko 18,77 proc.
Zobacz tabelę
W sobotnim paśmie między 18.00 a 19.00, w którym TVP1 w dużejmierze emitowała "Złotą sobotę" (dwa pierwsze odcinki nadano o17.55 i ok. 18.44, ale trzeci już o 17.26 i 18.43), TVP 2gromadziła 2,24 mln widzów (kanał nadawał programy lokalne, meczpiłki nożnej i "Panoramę"), Polsat - 1,84 mln ("Dzień kangura","Choinka", "Miodowe lata" i "Wydarzenia"), a TVN - 1,44 mln (filmyfabularne).
Zobacz tabelę
Większość widzów show Jedynki stanowiły kobiety, mieszkańcy wsii mniejszych miast, osoby powyżej 45. roku życia i ludzie zwykształceniem średnim i podstawowym.
Zobacz tabelę
W każdym odcinku "Złotej soboty" polskie gwiazdy śpiewająprzeboje kolejnej dekady dwudziestego wieku. Reżyserem widowiskajest Janusz Józefowicz, a prowadzi je Radosław Brzózka. Emisjaprogramu ma zakończyć się w lutym. Według doniesień "SuperExpressu" prawdopodobne jest, że wiosną TVP 1 wyprodukuje kolejneshow, w którym brać będzie udział Natasza Urbańska.