Motorola zaprezentowała najnowszą rodzinę smartfonów edge 20 i nawiązała z tej okazji współpracę z aktorką i piosenkarką Nataszą Urbańską.
"Find your edge”, czyli dążenie do poznania i przekraczania własnych limitów i ograniczeń to hasło przewodnie najnowszej motoroli edge 20. Ambasadorką reklamową akcji jest Natasza Urbańska, aktorka i piosenkarka.
- Zabieram Państwa do moich ulubionych przestrzeni, w których czuje się najlepiej oraz realizuje artystycznie. Przy tym teledysku ponownie wyszłam ze swojej strefy komfortu i zaryzykowałam, realizując teledysk samodzielnie. Nowa motorola edge 20 pro, umożliwiła mi to w najlepszej możliwej jakości - mówi Natasza Urbańska.
Technologie
|
Motorola: nowe smartfony klasy premium edge 20 pro, edge 20 i edge 20 lite za 1699-3299 zł
|
W ramach współpracy z marką, artystka zrealizowała teledysk do swojej piosenki "Instynkt" motorolą edge 20 pro, bez żadnej ekipy. Urbańska wcieliła się jednocześnie w rolę reżysera i operatora.