Reklama2022-10-20
0

Margaret i Tymek w kampanii Motoroli "Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor"

Motorola ruszyła z kampanią „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor", która jest odpowiedzią na "często, jakże mylne postrzeganie, szufladkowanie i definiowanie innych bez zgłębiania i poznawania ich własnych historii". Do kampanii marka zaprosiła artystów - Margaret i Tymka.

Kampanię Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor otwierają dwa video w mediach społecznościowych, w których Margaret i Tymek zapraszają do swoich światów.

- Poprzez kampanię Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor chcemy pokazać, jak często mylnie postrzegamy ludzi przez pryzmat ich zawodu, tego jak wyglądają, jaki jest ich wizerunek sceniczny. Piszemy własne historie na ich temat i nie zdajemy sobie sprawy z tego, że często rzeczywistość jest zupełnie inna i osoba, która może wydawać się całkowitym ekstrawertykiem, który porywa tłumy najlepiej czuje się w swoim domu w lesie, gdzie spędza czas z najbliższymi. Naszym celem jest zachęcić naszych odbiorców, aby odważnie kroczyli przed siebie i nie dawali innym się definiować” - powiedziała Anna Staszyńska, head of marketing w Motorola.

Kampania obejmuje działania digital, social media oraz public relations.

Za koncept i realizację kampanii w obszarze digital i social media odpowiada agencja Tigers, natomiast za zakres działań PR agencja Rumour.

Autor:jd

Więcej informacji:Margaret, Tymek, Motorola

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas