Internet2013-10-02
0

ZłoteWyprzedaże.pl zmieniają regulamin po decyzji UOKiK-u

Pod wpływem działań UOKiK-u z regulaminu sklepu internetowego ZłoteWyprzedaże.pl znikną zapisy mówiące, że zwrot towaru w ustawowym terminie 10 dni jest możliwy tylko w oryginalnym opakowaniu, a klient składający reklamację może żądać wyłącznie naprawy produktu.

UOKiK zaczął analizować regulamin e-sklepu ZłoteWyprzedaże.pl w marcu br. po otrzymaniu zawiadomienia od miejskiego rzecznika konsumentów w Warszawie. Regulamin stanowił m.in., że zwrot towaru w ustawowym terminie 10 dni jest możliwy tylko w oryginalnym opakowaniu. Tymczasem zgodnie z prawem konsument, który kupuje przez internet, może bezkosztowo zrezygnować z zakupów w ciągu 10 dni - wystarczy, że odeśle towar na własny koszt, niekoniecznie w oryginalnym opakowaniu.

Ponadto zgodnie z regulaminem e-sklepu klient, który składał reklamację, musiał się zgodzić wyłącznie na naprawę produktu. Jednak zgodnie z prawem klient może samodzielnie zdecydować, czy chce, aby rzecz wymieniono na nową czy naprawiono.

ZłoteWyprzedaże.pl zobowiązały się do wykreślenia sprzecznych z prawem postanowień w ciągu dwóch miesięcy od uprawomocnienia się decyzji UOKiK-u.

W lipcu br. ZłoteWyprzedaże.pl odwiedziło 932,7 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).

 

Autor:tw

Więcej informacji:ZłoteWyprzedaże.pl, UOKiK

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas