Reklama2005-07-07
0

Zmiany personalne w Microsoft

Jacek Myrcha objął funkcję dyrektora działu Business and Marketing Organization (BMO) w polskim oddziale Microsoft.

Na nowym stanowisku, które zajmuje od 1 lipca 2005r., będzie odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, nadzorowanie sprzedaży oraz koordynację działań grup produktowych, wchodzących w skład działu BMO.

Jacek Myrcha pracę w polskim oddziale firmy Microsoft rozpoczął w 1993 r. na stanowisku inżyniera systemowego. Do jego obowiązków należały kontakty z największymi klientami Microsoft na polskim rynku. Przez następne półtora roku zajmował się współpracą z firmami tworzącymi oprogramowanie, wprowadzając w Polsce program Microsoft Certified Solution Provider. Od lipca 1996 do stycznia 2000 roku Jacek Myrcha pełnił obowiązki Marketing Managera, odpowiadając zarówno za strategię marketingową firmy, jak i jej wizerunek w mediach.

W maju 2002 r., po przerwie we współpracy z polskim oddziałem firmy Microsoft, powrócił, obejmując stanowisko Small Business Sales Managera. Od lipca 2003 r. do czerwca 2005 r. Jacek Myrcha pełnił funkcję dyrektora grupy Developer & Platform Evangelism, odpowiedzialnej za promocję i sprzedaż narzędzi dla platformy .NET wśród partnerów, klientów i na rynku akademickim.

Jacek Myrcha ma 40 lat. W 1990 roku ukończył Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej. W trakcie studiów odbył roczną praktykę w londyńskiej firmie SA Software, będącej partnerem handlowym wielu znanych międzynarodowych firm. Jego hobby to gra na gitarze klasycznej, bilard i fotografowanie.

Autor:masz

Więcej informacji:gates, bill, microsoft

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas