Prasa2018-02-01
16

Zmiany w „Elle”: nowe działy, font, więcej o modzie i luksusie, hasło „Moja moda, moje Elle”

Marcowe wydanie miesięcznika „Elle” (Burda International Polska) ukazuje się w mocno odmienionej odsłonie: z odświeżoną szatą graficzną, nowymi rubrykami i zmienionym fontem. To pierwszy numer przygotowany przez nową redaktor naczelną Martę Drożdż. Metamorfozę przechodzi także serwis internetowy pisma.

Odmienione „Elle” ma także nowe hasło: „Moja moda, moje Elle”. Jak zapowiada redaktor naczelna, pismo stawia teraz na luksus, nowoczesność i modę. W marcowym wydaniu pojawiają się więc cztery sesje zdjęciowe, a tematy związane z modą zajmują 70 proc. numeru.

Prace nad relaunchem poprzedziły badania marketingowe. - Dzięki nim znamy dokładnie oczekiwania i preferencje naszych czytelniczek, wiemy, o jakim „Elle” marzą, i taki magazyn dla nich tworzymy. Nasze czytelniczki są aktywne, zaangażowane, orientują się w najnowszych trendach, czerpią z życia satysfakcję, codziennie poszukują nowych wrażeń, kochają modę i zakupy - mówi redaktor naczelna pisma, Marta Drożdż.

Zmiana wizualna magazynu jest gruntowna i obejmuje kilka elementów. - W makiecie wprowadziliśmy więcej światła, zmieniliśmy czcionkę na kobiecy font Play, który wyłącznie dla nas zaprojektowało londyńskie studio graficzne. Pismo ma teraz więcej świeżości, elegancji i luksusu - precyzuje szefowa „Elle”.

Zmienia się także struktura pisma. „Elle” ma teraz pięć głównych działów: „Trendy”, „Teraz”, „Uroda”, „Moda” i „Ekstra”. W rubryce „Trendy”, która skupia się na aktualnościach w modzie, wprowadzono stronę „Polska moda". Dzięki niej mają być odkrywani i promowani polscy projektanci.

Marta Drożdż jest redaktor naczelną pisma od stycznia br. Przedtem przez trzy miesiące była „pełniącą obowiązki” - po tym, jak redakcję opuściła Monika Stukonis.

Metamorfozę przechodzi także serwis Elle.pl. - Największe i najpiękniejsze zdjęcia na polskim rynku serwisów premium, czytelniej podane teksty, ekspozycja wideo produkowanego w jakości 4K i nowe, unikatowe formy natywnej promocji dla naszych klientów to nasze priorytety. Zacieśniamy też współpracę redakcji magazynu i serwisu, dlatego na stronie głównej użytkownicy znajdą jeszcze więcej artykułów, galerii i filmów związanych z wiodącymi tematami z nowego numeru - wylicza Marta Kowalska, redaktor prowadząca Elle.pl.

Planowana jest kampania reklamowa zmienionego magazynu. Akcja obejmie telewizję, radio, internet, kino oraz punkty sprzedaży. Realizacją koncepcji i produkcją spotu zajmuje się agencja Salty Concept, a za zakup mediów odpowiada Starcom.

Z danych ZKDP wynika, że w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku średnia sprzedaż „Elle” wyniosła 44 304 egz.

Autor:jk

Więcej informacji:Elle, Burda, miesięcznik luksusowy

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas