Prasa2012-03-21
8

Zmiany w “Gazecie Wyborczej”: newsy w internecie, dłuższe teksty na papierze

Agora zmienia strategię papierowego i internetowego wydania “Gazety Wyborczej”. Newsy teraz pojawiać się będą głównie w serwisie Wyborcza.pl, zaś w papierowym wydaniu publikowane będą przede wszystkim komentarze, analizy i reportaże oraz ekskluzywne informacje.

- Przez cały czas pracujemy nad rozwojem naszych mediów, w tym także "Gazety Wyborczej". Chcemy, aby ich treści były atrakcyjne i spełniały potrzeby naszych odbiorców, którzy mają do nich dostęp na różnych nośnikach - w prasie, w internecie, na smartfonach i tabletach - tak ogólnie tłumaczy wprowadzane zmiany Urszula Szwed-Strych, rzecznik prasowa Agory.

Zmiany wymuszą zwiększenie zatrudnienie w portalu Wyborcza.pl. Jak podał Press,powstanie tam dział Wydarzenia. Jego szefem zostanie Grzegorz Piechota, obecnie kierownik działu akcji społecznych. Natomiast w redakcji papierowej “Gazety Wyborcze” połączeniu ulegną działy krajowy, zagraniczny i opinii. Szefem nowej struktury zostanie Łukasz Lipiński, obecnie kierujący działem krajowym.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Gazety Wyborczej” w styczniu 2012 roku wyniosła 263 600 egz., czyli o 13,04 proc. mniej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

Autor:pp

Więcej informacji:Gazeta Wyborcza, Wyborcza.pl

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas