PR2021-04-23
3

Sebastian Stępak nowym prezesem Związku Firm Public Relations. W zarządzie Aarts, Banaszewska, Bogusz i Życińska

Sebastian StępakSebastian Stępak

Sebastian Stępak (MSL Group) został wybrany na nowego prezesa Związku Firm Public Relations - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zarządzie znaleźli się Dirk Aarts (24/7Communication), Klara Banaszewska (Grayling), Małgorzata Bogusz (Vision Group) i Katarzyna Życińska (38 Content Communication).

Nowe władze Związku Firm Public Relations wybrano na walnym zgromadzeniu członków organizacji 22 kwietnia. Poprzedni zarząd na czele z prezesem Adamem Jaroszem (Be Communications) oficjalnie zrezygnował z pełnionych funkcji na początku kwietnia.

- Na tę decyzję złożył się splot okoliczności i wydarzenia ostatnich tygodni oraz dni, trudne przejścia covidowe zarządu. Zgodnie ze statutem, każdy członek podjął autonomiczną decyzję o rezygnacji - wyjaśniał portalowi Wirtualnemedia.pl Adam Jarosz.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/rada-zwiazku-firm-public-relations ##

Sebastian Stępak prezesem ZFPR

Na nowego prezesa walne zgromadzenie ZFPR wybrało Sebastiana Stępaka, prezesa MSL Group. Karierę w branży marketingowej zaczynał w 2003 roku w Ciszewski PR, potem pracował w agencjach Sigma i Grayling. W 2011 roku wrócił do Ciszewski PR, która została przejęta przez Grupę Publicis. W 2013 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego w Publicis Consultants, a od 2015 roku znów pracuje w MSL. Stępak był jurorem w Cannes Lions, Clio Awards,  KTR, Złotych Spinaczach, Sabre Awards i wielu innych. Specjalizuje się w komunikacji kryzysowej, issue management i kształtowaniu wizerunku osób publicznych. W przeszłości był wiceprezesem ZFPR.

Do zarządu weszli ponadto Dirk Aarts (managing partner 24/7Communication), Klara Banaszewska (general manager Grayling), Małgorzata Bogusz (managing partner, public affairs Director Vision Group) i Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). Ponadto Małgorzata Bogusz będzie pełnić funkcję skarbnika ZFPR.

"Zarząd w nowym składzie skupi się przede wszystkim na inicjatywach mających wspomóc biznesowo wszystkich zrzeszonych w organizacji, silnej promocji profesjonalnych standardów w branży PR, działaniach mających na celu nawiązanie dialogu z administracją publiczną i sferą rządową oraz kluczowych projektach, takich jak konkurs Złote Spinacze, który od lat pozostaje największym wydarzeniem branżowym w Polsce" - podkreśla ZFPR  w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemediapl w czwartek wieczorem.

Zarząd Związku Firm Public Relations jest wybierany na dwuletnią kadencję. Zgodnie ze statutem ZFPR do kompetencji zarządu należą m. in.: planowanie i kierowanie bieżącą pracą organizacji, reprezentowanie jej na zewnątrz, zarządzanie majątkiem i funduszami oraz podejmowanie uchwał dotyczących członkostwa w związku.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/agencje-pr-zarobki-z-honorariow-w-2019-roku-ranking-msl-i-h-k-strategies-komunikacja-plus-na-czele-top16 ##

Zarząd ZFPR w poprzedniej kadencji tworzyli: w randze wiceprezesów Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies), Agnieszka Bacińska (CEO Walk PR), Hanna Waśko (szefowa Big Picture) oraz członek zarządu Bartłomiej Kędzierski, managing partner w Made in PR. Alicja Górka-Pruszczak, executive director w Havas PR Warsaw, złożyła rezygnację z zasiadania w zarządzie ZFPR w czerwcu 2020r. Skarbnikiem Związku był Przemysław Włoszycki z agencji Lighthouse.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas