Prasa2019-10-08
0

„Zwierciadło” z akcją rabatową „Zakupy z klasą”, na okładce Gwyneth Paltrow

Na rynku ukazał się listopadowy numer miesięcznika „Zwierciadło”, do którego dołączone zostały kupony rabatowe w ramach akcji „Zakupy z klasą”. Na okładce znalazła się aktorka Gwyneth Paltrow.

Kupony w ramach akcji „Zakupy z klasą” obejmują zniżki do 60 proc. ponad 3000 sklepów i punktów usługowych w całej Polsce. Z rabatów będzie można skorzystać w weekend 25-27 października.

Listopadowe „Zwierciadło” ukazało się w nakładzie 190 tys. egz. w objętości 282 strony, w cenie 6,99 zł. Wydanie wsparte jest kampanią: radiową - Radio Kolor, prasową: w miesięczniku „Sens”, internetową: na portalu Onet.pl, zwierciadlo.pl oraz na profilu „Zwierciadła” na Facebooku. Kampanię przygotował dział promocji Wydawnictwa Zwierciadło.

Najnowsze wydanie „Zwierciadła” można kupić również z kosmetykami do pielęgnacji rąk Vianek, kalendarzykiem na 2020 rok lub książką.

Z danych ZKDP wynika, że w lipcu 2019 roku sprzedaż ogółem „Zwierciadła” wyniosła 82 728 egz. Tytuł ten względem lipca 2018 roku zanotował wzrost wynoszący 24,49 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Zwierciadło

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas