Prasa2011-03-03
0

“Życie na Gorąco” liderem, “Rewia” najwięcej straciła

Wszystkie tygodniki z segmentu yellow zanotowały w 2010 roku jednocyfrowe spadki sprzedaży w porównaniu do 2009 roku. Najwięcej straciła “Rewia”.

Wszystkie pisma w segmencie należą do Wydawnictwa Bauer. Jego liderem jest niezmiennie “Życie na Gorąco”, którego średnie rozpowszechnianie płatne razem w 2010 roku wyniosło 610 469 egz. po spadku o 5,79 proc.  - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się “Twoje Imperium” z wynikiem 325 843 egz., które zanotowało spadek o 4,89 proc.

Trzecia była “Rewia” ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 255 654 egz.  Zanotowała ona spadek o 8,18 proc. - największy w zestawieniu.

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas